Soluto: ERP, CRM, E-ticaret ve Sektöre Özel Çözümler

Teklif, Firma, Şube Onay Yönetimi SoB2B

B2B Ortamlarında İşleri Kolaylaştıran Üçlü Güç: Teklif Yönetimi, Çoklu Firma Yönetimi ve Şube Onay Yönetimi

horizontal-line

Teklif Yönetimi

Artık müşterilerinizin toplu teklif taleplerini tamamen online olarak yönetebilir, iş süreçlerinizi hızlandırabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. İç piyasa veya ihracat yapan firmalar için özel olarak tasarlanan teklif yönetim modülümüz, müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirerek size zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak.

Nasıl çalışır? Müşteriniz, platformumuz üzerinden size özel bir teklif talebi oluşturur. Siz de teklifi değerlendirerek kabul edebilir, yeni koşullar sunabilir veya reddedebilirsiniz. Tüm bu süreçler, hızlı ve şeffaf bir şekilde online ortamda gerçekleşir.

Teklif yönetiminin işletmenize sağladığı faydalar, Zaman tasarrufu, Personel tasarrufu, Toplu sipariş alma imkânı, Müşteri Memnuniyeti

Teklif Yönetimi
Teklif, Firma, Şube Onay Yönetimi SoB2B

Çoklu Firma Yönetimi

Geleneksel yöntemlerin dışında yenilikçi yaklaşımı ile SoB2B sisteminde, bir kullanıcı birden fazla firmayı tek ekrandan yönetebilir, onlar adına ödeme ve siparişlerde bulunarak raporlarını inceleyebilir.

Çoklu Firma yönetiminin işletmenize sağladığı faydalar, Müşterinizin aynı anda birden fazla hesaptan sipariş verebilir, Her hesabının detaylarına özel olarak ulaşabilir, Tek yerden kontrol, Zaman tasarrufu

Nasıl çalışır? Erp Sisteminizde ya da Soluto Admin panelinde yetkili kullanıcı belirlenerek kullanıcıya firma atama işlemi yapılır. Akabinde kullanıcı B2B paneline giriş yaparak özelliği aktif bir şekilde kullanmaya başlayabilir.

Şube Onay Yönetimi

Çok şubeli müşterileriniz şubelerinin siparişlerini tek yerden kontrol etmek isteyebilir. Bunun için geliştirilen SoB2B Şube onay yönetimi sayesinde şubelerin verdiği siparişler merkez tarafından onaylanır. Her bir şube kullanıcısına verilen sipariş limitleri ile şubeler merkezin onaylamadığı ürünleri sipariş veremezler.

Nasıl Çalışır? Erp sisteminden ya da admin panelinden belirlenen merkez kullanıcısı şube kullanıcılarına limit tanımlayarak kullanıcı adları ve şifrelerini gönderir, şubeler ise kendi limitleri dahilinde sipariş girişlerini yapabilirler. Girilen siparişler merkez şube kullanıcısı onayına düşer.

Şube onay sisteminin işletmenize faydaları, Bütçe kontrolü, Sipariş sürekliliği, Kontrollü Siparişler

Şube Onay Yönetimi



Alt Bayi Yönetimi

SoB2B ile Alt Bayi Yönetiminde Yeni Bir Çağ

Bayileriniz ile çalışırken onların da müşterilerini B2B sisteminize dahil ederek tüm sipariş ve ödeme süreçlerini kontrol altına alabilirsiniz. Bayilerinizin alt bayileri sizin sisteminizde herhangi bir cari kaydı taşımaksızın üst bayisinin adı ile sipariş ve ödemeler girebilir ve bu bilgiler ERP sisteminize bayinin onayı ile aktarılır.

Nasıl Çalışır? SoB2b Alt bayi yapısı aktif edildikten sonra bayileriniz kendilerine oluşturacakları alt bayilere sistemden kullanıcı adı ve şifrelerini gönderirler. B2b paneline giriş yapan alt bayiler sistemi kullanmaya başlayabilirler.

Şube onay sisteminin işletmenize ek faydaları, Pazar Hakimiyeti Arttırma, Veri tasarrufu, Hızlı Ödeme ve sipariş

Soluto ile ilgili
merak ettikleriniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Bu sistem, iş süreçlerini hızlandırır, hataları azaltır ve karar alma süreçlerini düzenler. Tüm tekliflerin ve onayların uygun kişiler tarafından denetlenmesini sağlar, böylece verimlilik artar ve uyumluluk sağlanır

Otomatik onay akışları, tekliflere daha hızlı yanıt verilmesini sağlar. Bu da satış ekiplerinin yüksek öncelikli işlere odaklanmasına yardımcı olur, manuel onay süreçlerinin neden olduğu gecikmeleri ortadan kaldırır

B2B platformları, farklı şubeler arasında karmaşık onay hiyerarşilerini yönetmek için özelleştirilebilir iş akışları sunar. Böylece her bir şubenin onayları, organizasyon yapısına göre düzenlenir

ERP sistemleri ile entegre edilen onay iş akışları, veri paylaşımını kolaylaştırır ve her adımın izlenmesini sağlar. Bu, daha iyi koordinasyon, daha az hata ve daha hızlı karar alma süreçlerine olanak tanır

B2B yazılımları, teklif taleplerini tamamen online ortamda yönetmeye imkan tanır. Müşteriler anında teklif talebi oluşturabilir, firmalar ise bu talepleri hızlı bir şekilde değerlendirebilir. Bu süreçlerin dijital ortamda olması, zaman ve maliyet tasarrufu sağlar ve müşteri memnuniyetini artırır​

B2B yazılımları, bir kullanıcının aynı anda birden fazla firmayı yönetmesine olanak tanır. Bu özellik, firmaların birbirinden bağımsız olarak sipariş verebilmesi, raporları takip edebilmesi ve verimli bir şekilde yönetim sağlaması için büyük avantaj sunar. Bu da işletmelere zaman ve personel tasarrufu sağlar

Şube onay yönetimi, çok şubeli işletmelerin her bir şubeden gelen siparişlerin merkezi bir sistem üzerinden onaylanmasını sağlar. Bu süreç, bütçe kontrolünü sağlamada ve siparişlerin düzenli ve kontrollü bir şekilde yapılmasında önemli bir rol oynar. Ayrıca, her şubenin belirli sipariş limitleriyle işlem yapması, kontrolü artırır​

 
Scroll to Top